اطلاعات کلی دوره شبکه های اجتماعی، مسئولیت پذیری و سواد رسانه ای
هدف دوره : آشنایی کارکنان با مفهوم و کارکردهای شبکه های اجتماعی و آسیب ها و فرصت های آنها و نیز اصول سواد رسانه ای وچگونگی تحلیل آن به منظور بهره گیری بهینه از این شبکه ها و سواد رسانه ای در راستای افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی.
- منابع دوره شامل درسنامه آموزشی در قالب فایل PDF ، بهعنوان مرجع طرح سؤالات آزمون پایان دوره، است.
- آزمون دوره شامل 20 سؤال چهارگزینهای، بدون احتساب نمره منفی است که بهشیوه الکترونیکی از طریق سامانه آموزشهای الکترونیکی موسسه توان آفرین وستا برگزار میشود.
- برگزاری آزمون به صورت پیوسته میباشد؛ یعنی در ساعات تعیین شده، امکان ورود و شرکت در آزمون وجود دارد.
- بلافاصله پس از اتمام آزمون و ثبت نتیجه، نمره شرکتکننده محاسبه و نمایش داده میشود. حد نصاب قبولی در آزمون هر دوره، کسب حداقل 60 درصد امتیاز کامل، معادل نمره 60 از 100 میباشد.
- پس از دریافت نمره قبولی گواهینامه شرکت در آزمون را دریافت نمایید.
محتوا و سرفصلهای شبکه های اجتماعی، مسئولیت پذیری و سواد رسانه ای
- شبکه های اجتماعی و کارکرها و نقش آن در جامعه و سازمان
- حریم خصوصی، هویت مجازی و امنیت در فضای مجازی
- فرصت ها و تهدیدهای گسترش شبکه های اجتماعی در سازمان
- راهکارهای پیشگیری از بروز آسیب های شبکه های اجتماعی
- راهکارهای امن برای بهره گیری از خدمات فناورانه شبکه های اجتماعی
- مسائل حقوقی و قوانین ناظر بر فعالیتهای افراد حقیقی و حقوقی در شبکه های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی
- مفهوم سواد رسانه ای و اصول تجزیه و تحلیل محتوای رسانه، اصول تولید و انتشار پیام و محتوای رسانه ها
- ویژگی ها، ابعاد و اصول سواد رسانه ای
- مراحل کسب سواد رسانه ای
- سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی
- آثار و نتایج سواد رسانه ای بر مسئولیت اجتماعی
نظرات
تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
سوالات پرتکرار
سوالی برای این دوره (شبکه های اجتماعی، مسئولیت پذیری و سواد رسانه ای) پرسیده نشده است.