دوره عمومی همت مضاعف و کار مضاعف

دوره عمومی همت مضاعف و کار مضاعف

دوره های عمومی
1401/09/27
دوره عمومی همت مضاعف و کار مضاعف
دوره عمومی همت مضاعف و کار مضاعف

این جزوه حاضر با هدف آشنایی و آگاهی نسبت به کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی با دوره آموزشی «همت مضاعف، کار مضاعف» و راهکارهای اجرایی نمودن آن در نظام اداری گردآوری و تهیه شده است.

جزوه حاضر با هدف آشنایی و آگاهی نسبت به کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی با دوره آموزشی «همت مضاعف، کار مضاعف» و راهکارهای اجرایی نمودن آن در نظام اداری گردآوری و تهیه شده است. از این رو در این کتاب در نُه فصل مباحثی چون: فرهنگ کار و دیدگاه اسلام نسبت به آن، ابعاد کار و عوامل مؤثر در انتخاب شغل، ویژگی‌های رهبر ایده‌آل، مبانی و مفاهیم فرهنگ‌سازمانی، وجدان کاری و نقش آن در رسیدن به اهداف سازمانی، تأثیرات مدیریت بر ایجاد انگیزه در کارکنان سازمان، نقش روابط انسانی در تمامی سازمان و... مطالعه می‌شود. ضمن آنکه در پایان جزوه نکات برجسته‌ای از بیانات مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) دربارة موضوع مورد بحث به نثر در آمده است.

شما هم نظر دهید

نام:
ایمیل (نمایش داده نمی شود):
آدرس وبسایت یا وبلاگ (در صورت تمایل):
متن نظر:
«لذت آموزش مجازی را با ما تجربه کنید»
شرکت توان آفرین وستا با هدف ایجاد تغییر و در جهت توسعه و بهبود شایستگی فراگیران تاسیس و در راستای انجام رسالت خود افزون بر صداقت کاری، از کادری کاملاً کارآزموده و با تجربه و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی برخوردار است.

ارتباط با توان آفرین وستا:

ورود ثبت نام راهنما ارتباط با ما
نماد اعتماد
© کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت توان آفرین وستا می باشد.